Dag 11 - Reisverslag uit Winter Haven, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Winter Haven, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Peet Wes en Jo

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Winter Haven

En nog een dag Legoland
Rond 8 uur wakker dus lekker nachtje uitgerust en weer maar ons zelf gekochte ontbijt genuttigd
Daarna naar de Walmart voor brood voor de lunch , een salade en een 12 Pack Fanta voor Jo
Mooi op tijd in Legoland en ook vandaag weer zo super rustig
In de meeste attracties mag je ,als je wilt , zelfs blijven zitten
We starten in 'The Dragon' , Wes heeft het helemaal te pakken en we mogen een paar ritjes blijven zitten
Daarna gaan we weer in de Lost Kingdom Adventure (waar je met laser op groene en rode doelen moet schieten en zo punten bij elkaar schiet), 2 x achter elkaar in de Safari autootjes (en papa gaat intussen nog even in de Coastersaurus) en nog een kijkje nemen in de 'Imagination Zone'
het is daar alleen al vanwege de temperatuur goed toeven want het is binnen met airco.....

Daar kun je zelf met Lego steentjes bouwen en mag je een soort vliegtuigje bouwen dat dan van een grote stang kan glijden.
Ook kun je er een autootje bouwen en dat op een racetrack laten rijden .... erg leuk allemaal en Wes heeft het er prima naar zijn zin
Dan nog even een digitale vis 'ontwepen' en gaan we weer de warmte in
Die slaat bij Wes toe rond half 1 , hij is moe en wilde eerst nog naar The Quest of Chima (met water schieten in de bootjes) maar hij kan het niet meer opbrengen
Peet haalt de lunch in de auto (heerlijk die koelbox !!!) en wij gaan intussen nog 3 x achter elkaar in de Lost Kingdom Adventure maar ook daar is Wes zelfs te moe om zelf nog de lasergun vast te houden
Als we buiten komen zoeken we een koel plekje (voor zover mogelijk) in de schaduw op en wachten we op papa
We zouden na de lunch weer naar het waterpark gaan maar....
Wes is zó moe, hij wil liever naar het hotel terug
Dan doen we dat ... we hebben niks aan een moe , huilend jongetje tegen zijn zin in meesjouwen
Op de terugweg koopt hij in de Big Shop van zijn eigen spaargeld een Lego Creator doos met hondje, haas en uil
Als Wes en papa al naar de auto lopen koop ik stiekem nog 2 dozen ( 1 krijgt hij er van oma Vera) maar die krijgt hij nog niet vandaag of morgen. Dat wordt later deze vakantie

Terug in het hotel leggen we Wes even in bed waar hij een krap uurtje slaapt. Maar eenmaal wakker heeft hij weer energie voor 10 en ligt hij in no-time in het zwembad
Heerlijk tot na 17u met zn 3-en gezwommen
Daarna gedoucht en gaan eten bij Olive Garden, mjumm
Natuurlijk als afsluiter van de dag een ijsje bij McDonalds (niet voor papa) en toen voor Wes dromen van Lego... heel veel Lego
We besluiten om morgen eerst nog naar het Waterpark te gaan voor we naar Ormond Beach rijden
Orlando doen we dan overmorgen vanuit Melbourne (is maar 1 uur en 15 min. rijden)