Dag 14 - Reisverslag uit Melbourne, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Melbourne, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Peet Wes en Jo

26 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Melbourne

We hebben 'The Coca Cola Orlando Eye' en Sea Life in Orlando overgeslagen en gaan daar vandaag een bezoekje brengen
De dag begin zwaar bewolkt met een paar spatjes regen maar gelukkig is het ontbijt goed (al is Wes de toasts inmiddels wel beu zegt ie en verlangt ie naar een gewone boterham...)
Onderweg (ritje van 1 uur en 15 min.) klaart het steeds meer op en zien we het Orlando Eye al van veraf
Een prachtig zicht op dat mega reuzenrad
We gaan er met zn 3-en in (ja, ook mama gaat mee met haar hoogtevrees) en moeten we eerst weer (zoals ook in Legoland) op de foto voor een groene wand zodat we een mooi geprogrammeerde foto mee naar huis kunnen nemen (die nemen we toch niet)
We moeten een 3D bril meenemen en krijgen dan eerst een leuke 3D film te zien over The Orlando Eye (gesponsord bij Coca Cola)

Het is niet druk en we zitten maar met zn vijven in een gondel (lijkt een beetje op een skiliftgondel) dus hebben we goed zicht en kunnen we vrij alle kanten op kijken en foto's maken
Het rad is 122 meter hoog en we gaan helemaal rond, zo hebben we mooi uitzicht op de omgeving

Daarna gaan we naar Madam Tussaud's want ook dat zit bij onze Legoland jaarpas inbegrepen
Natuurlijk gaan we met menig beroemdheid op de foto, zoals je kunt zien ook (J)Obama....
Niet alle beelden zijn even mooi en goed gelijkend maar sommige zijn erg mooi
Daarna een snelle lunch en gaan we naar Sea Life
Ook daar een kort filmpje ter introductie en dan kunnen we overal rondkijken
We zien vissen (waaronder Nemo), haaien, roggen, schilpadden, zeesterren en zeeannemonen (die we allebei ook mogen aanraken) , kwallen en zeepaardjes
Prachtig opgezet , je loopt ook echt door een glazen tunnel tussen de haaien, roggen, vissen en schildpadden
Ik vraag me af wie van ons 3-en dit het leukste/mooiste vond

Dan weer terug naar het hotel in Melbourne met regen onderweg en gaan Wes en mama nog even lekker in het zwembad en gaat papa nog ca. 45 min. bikkelen in de gym op de loopband
Nog even lekker relaxen op de kamer, douchen en eten bij Applebees
Natuurlijk afsluiten met een ijsje bij McDonalds (Mama neemt een aardbei/banaan smoothie i.p.v. een Mc Flurry) en dan is het bedtijd voor Wes
Morgen onze rit naar het laatste hotel in Deerfield Beach (op een goed uur rijden vanaf Miami)
Daar nog even 3 dagen genieten en dan zit onze reis er alweer op...