Dag 15 - Reisverslag uit Deerfield Beach, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Deerfield Beach, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Peet Wes en Jo

27 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Deerfield Beach

Vandaag geen geplande bezienswaardigheden op onze rit naar de laatste bestemming: Deerfield Beach
We rijden wel even langs het zgn. historische centrum van Melbourne maar zoals alle Amerikaanse steden in Florida mag dat niet echt een naam hebben
Daarna nog even langs het strand van Melbourne Beach en ons vergapen aan de luxe en dure huizen aan he water en dan verder naar het zuiden
Onderweg komen we langs Palm Beach en besluiten daar de lunch te gebruiken
We vinden een mooi plekje bij het strand en zwemmen daarna nog heerlijk in de prachtig blauwe zee met heerlijke golven
Tijdens de rest van de autorit (nog ca. 55 min) hebben we nog wat regen maar als we aankomen in Deerfield Beach is het droog
We installeren ons eerst voor de laatste 3 nachten op de kamer en gaan dan heerlijk het zwembad in , met glijbanen maar zo hobbelig dat je er gebutst uitkomt dus dat zijn we gauw beu…
We zwemmen wel lekker en eten vanavond bij :Chili’s (op verzoek van Wes want hij heeft zin in tosti)
Wij vinden er ook altijd wel iets wat we lekker vinden (de Fresh Mex Pairings in dit geval met een keuze uit 2 of 3 gerechten uit een keuze van ca. 15
Natuurlijk weer als toetje een ijsje van McDonalds en dan lekker naar bed, morgen geen wekker