Dag 4 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Peet Wes en Jo

16 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Naples

Dag 4 alweer... vandaag starten we de dag met een gigantische hoosbui met onweer maar ... na 10 minuten is het alweer droog een kunnen we gaan ontbijten
Dat wordt in de lobby geserveerd en heel eenvoudig.
Geen toast, alleen bagels en wat jus en koffie maar wel cups met heerlijke ontbijtgranen. Ik proef de Cinnamon Toast Crunch... jammie, kleine kaneel koekjes.
Na het ontbijt pakken we de spullen en vertrekken we richting Naples. We stoppen onderweg in Homestead bij de Wallmart voor een lekkere verse bruine baguette voor de lunch en voor Jo een salade en een nieuwe fles water want dat is op
Daarna nog even tanken , voor 21 dollar een tank vol, koopie !
We vervolgen de route over de route 41 en moeten vandaag in totaal ongeveer 199 km rijden. Wes kijkt in de auto lekker Tom & Jerry op de DVD speler en wij genieten van de omgeving.
Bij het Miccosukee Indianen reservaat drinken we wat (koffie en appelsap) en wisselen van chauffeur. Mijn eerste mijlen in deze auto...
Rijdt heerlijk die automaat met cruisecontrol
Onderweg aan de kant van de weg zien we bordjes met Panther Crossing en bij wegwerkzaamheden (helaas niet op de foto kunnen zetten) : State Prisoners Working...
Fijn om te weten ,hihihi

We blijven op de 41 en komen zo in Naples aan. Met de Mio hebben we het hotel zo gevonden en zijn we snel ingecheckt.
Mooi hotel voor de Marriott cursus a $ 44 per nacht
Kamer met 2 Queen bedden op de 3e verdieping
We drinken beneden in de lobby een kopje koffie en gaan dan nog even richting Naples
Een echt centrum is er niet maar wel een prachtig strand, bij Lowdermilk Park nemen we een kijkje en puffen ons een ongeluk, bloedheet .....
Op het strand zijn allemaal afzettingen voor schildpaddennesten
We gaan verder met de auto over Gulf Shore Blvd en komen bij het gedeelte Gulf Shore Blvd South de mooiste huizen tegen. We kijken onze ogen uit en nemen wat foto's van die pracht en praal
Dan via een leuke winkelstraat terug naar het hotel waar Wes en Peter nog even lekker zwemmen (Wes vermaakt zich met zijn duikdiamanten) en Jo gaat eerst even een halfuurtje rennen in de gym en gaat daarna ook zwemmen

Heerlijk even afkoelen...
na het zwemmen douchen en op zoek naar restaurant Chilli's
Dat zagen we bij aankomst al en hebben even gegoogled wat je daar kunt eten...
Onze keuze blijkt een hele goede
Een gezellig restaurant met heerlijk eten (echt onze smaak) en tegen zeer goede prijzen
Wes heeft een menu van 2 cheeseburgerbites (kleine broodjes met een cheeseburger) en broccoli, wij een combi van 2 sizzling faijta's met kip en garnalen en een maiskolf en Peet 3 beef enchilladas
Incl. een appelsap en voor ons allebei 2 glazen wijn p.p. (2 for 1 !!) is de rekening totaal slechts 46$
Keuze genoeg dus in een Chilli's restaurant komen we tijdens deze vakantie vast nog eens

Daarna naar de kamer en slaapt Wes weer bij mama
Peet en Jo kijken nog Olympische Spelen (Dafne Sdchppers op 200 meter) en ik werk dag 3 van het dagboek bij....
Morgen gaan we de Everglades Boattour maken....