Dag 7 - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Peet Wes en Jo Godrie - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Peet Wes en Jo

19 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bradenton

Vandaag rijden we maar een klein stukje naar Sarasota/Bradenton
We ontbijten en zitten ,terwijl we op ons gemak doen om 10 uur al in de auto
We rijden via het zgn. centrum van Fort Myers langs de Edison Blvd met koningspalmen en wat oude gebouwen

Dan rijden we naar Sarasota waar we al rond 2 uur aankomen en we meteen in onze kamer in het Super 8 motel terecht kunnen
Ook hier is het bloedheet maar gelukkig werkt de airco goed en hebben we weer een kamer met koelkast en een magnetron

We gaan eerst zwemmen in het zwembad van het hotel en daarna nog even naar Bradenton Beach om even naar het strand te kijken
Het is wel behoorlijk bewolkt maar nog steeds erg warm
Daarna rijden we terug naar het hotel en eten we 's avonds bij Olive Garden, een Italiaans restaurant met heerlijke pizza voor Wes en een "Tour of Iltay' voor Jo (een combinatie van 3 gerechten waaronder lasagne) en omdat we hier moeten wachten tot er een tafeltje voor ons gereed is (het is druk want het is vrijdag) mag je een glas wijn voor de helft van de prijs bestellen
Peet eet een lekkere lasagne

Na het eten op verzoek van Wes nog even langs de McDonalds met speciale playground
Een kleine Sunday als toetje maar vooral spelen is erg leuk

• 21 Augustus 2016 - 11:03

Gerda Godrie:

Hebben jullie al Florida-grapefruits gegeten? die zijn super lekker!